wtorek, 28 kwietnia 2009

Susan o swoim odejściu z "Britain's Got Talent"

Susan udzieliła pierwszego wywiadu (dla oficjalnej strony "Britain's Got Talent" - www.talent.itv.com) od czasu, gdy w prasie pojawiły sie pogłoski, że może odejść z "Britain's Got Talent".

BGT: Witaj, Susan. Jak się masz?
Susan: Bardzo dobrze!
BGT: W prasie pojawiły sie doniesienia o tym, że jesteś "wykończona" i na skraju "załamania". Czy to prawda?
Susan: Nic podobnego. Nie jestem rozdrażniona, a tym bardziej na skraju załamania! Nigdy nie czułam się lepiej. To bzdury.
BGT: Dzisiaj gazeta "The Daily star" napisała, że chcesz opuścić "Britain's Got Talent". To prawda?
Susan: Nie! Nie ma w tym ani cienia prawdy. Nie ma takiej możliwości, żebym opuściła show. No chyba, żeby Simon Cowell mnie wykopał!
BGT: Więc Twoi fani mogą spać spokojnie?
Susan: Na pewno nie muszą się martwić o moje odejście z programu. Muszę powiedzieć, że niektóre doniesienia w prasie na mój temat są po prostu nieprawdziwe. Nigdzie się nie wybieram. Chcę się skoncentrować na śpiewaniu.
BGT: W takim razie jak się czujesz w związku z tym, co nastapi? Pewna siebie?
Susan: Mogę się tylko skoncentrować na piosence, którą chcę zaśpiewać, jeśli przejdę dalej. Nie powiedziałabym, że jestem pewna siebie. Jestem poddenerwowana, ale to czasami pomaga dać z siebie wszystko.
BGT: Chciałabyś coś powiedzieć tym, którzy Cię wspierają?
Susan: Chciałabym podziękować wszystkim z "Britain's Got Talent" i każdemu, kto wspierał mnie do tej pory. Mogę tylko obiecać, że dam z siebie wszystko i zaprzeczyć pogłoskom, że opuszczam program.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz